Runa berättar om första dagen på highschool! (videoblogg!!)

Hejdär! Amanda Wisselgren här. Jag har alltså fått äran att skriva någon slgs text till denna film.
Ni kommer säkert inte ens att läsa detta så jag ska hålla mig kort. Jag kan säga att det är jag som har filmat och redigerat och sen så kan jag säga att Runa egentligen tycker att detta är en ganska pinsam film att lägga ut. Jag tycket däremot att hon är sjukt charmig så jag sa att hon lätt kunde bjuda. SÅ, damer och herrar, får jag äran att presentera: RUNA NEELYS FÖRSTA VIDEOBLOGG!!
Visst är hon fin?
Justja min blogg heter http://wisselpipan.blogg.se, icket så intressant men kan vara roligt att titta in på!
Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Stina

Vad använde ni för program för att klippa ihop filmen i?

Tacksam för svar:]

2012-02-18 @ 10:15:41
URL: http://azumphotos.se
Postat av: marielle

Vad har du sökt för gymnasium (skola+program) , för ni har väll sökt?

2012-02-18 @ 18:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0