Q/A

Fick dom här kommenterarna för typ en vecka sen men jag såg det inte förens nu, så här kommer svaren ni som undra!

Vad använde ni för program för att klippa ihop filmen i? 
Tacksam för svar:]

Svar: Det var min duktiga Amanda som klippte ihop filmen och det var gjort på iMovie som kommer med MACdatorerna.

Vad har du sökt för gymnasium (skola+program) , för ni har väll sökt?

Svar: Jag har sökt och jag valde Draggen Samhäll som första sen som andra Midgård Samhäll. Fast än så länge är jag inte säker på vilken skola, båda har för och nackdelar. Men jag kanske byter skola när omvalet kommer.


Kommentarer
Postat av: Amanda the wisselgren

Du hade länkat min blogg fel...

JA JAG ÄR PATETISK NOG ATT KLICKA PÅ LÄNKEN TILL MIN EGNA BLOGG

2012-02-21 @ 20:02:24
URL: http://wisselpipan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0