TASTY


Fråga:
vad fick du i födelsedagspresent?:)

Fick en fråga om vad jag fick i födelsedags present. Det här fick jag:


CAKEPOP MASKIN! Oj vad glad jag blev när jag fick den! Cajsas kommentar ''En typsik Runa present'' Guilty. Fast jag tror hon blev ganska glad för hon vet att hon kommer få smaka...

100 dollar och 25 dollars present kort på Willams-Sonoma

Uggs.

Ett dator bord (från ikea såklart)

Och en super fin skjorta från Free People! Jag visar den senare, den blev inte så bra på bilden jag tog, medans kan ni se de snygga påsarna man får dom i.


Someone wondered what I got for birthday presents. I got a cakepop maker (yay!), 100 dollars, 25dollar gift card at Willams-Sonoma, laptop mini table, uggs and a shirt from Free people (I'll show that one later.

Kommentarer
Postat av: freja

coolt

2011-09-24 @ 05:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0