Push on play

Har gått i skolan i en vecka och tre dagar. Har redan kommit in i alla rutiner. Vilka klassrum, hur jag ska komma dit, vad lärarna heter och skaffat alla school suplies. Nu är det bara att få några till kompisar kanske? Jag har faktiskt några vänner, tro det eller ej!

Jag vet att jag varit dålig på att skriva något om skolan, men jag tänkte skriva från och med nu. Jag ville se lite hur det var först. 



Sjukt random bilder som inte hör till inlägget, men som sagt var jag på ''The Garden'' i helgen och i ett rum så var det bara växter på väggarna. Mind blowing.

Have gone in school one week and three days now. I've already gotten my rutine dow, I know wish classrooms I have, where they are, my teachers names and I've gotten all the school suplies. And bealive it or not I have gotten som friends! But the school is really diffrent from Swedens schools...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0