Get more?

Idag var jag på Hershey's Chocolate Factory! Det var jättekul, och jättegott. Vi såg en 3D film, vi åkte en ''tour'' och vi fick göra och designa våra egna chokladkakor! Jag ska visa min imorgon. På den nedre bilden så ser ni mig mig när man gjorde dom...love the hairnet...Juste, fikat var hur gott som helst, choklad foundue, smores och make your own cupcake!
Today I visted the Hershey's choclate factory! It was really fun and the food was awesome. Smores, foundue and make you own cupcake, yummy. We saw a 3D movie, we went on a chocolate tour and we got to make our own chocolate bars! I'll show you mine tomorrow.

Kommentarer
Postat av: agnes

reeses! mmm vad gott

2011-09-25 @ 11:38:40
Postat av: Matilda

gud vad gott, älska skeden på kaffebilden! kan inte du skriva om din första skoldag?:)

2011-09-25 @ 14:20:37
URL: http://www.matildaaz.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0