Wawa

Random pictures from different Museums.

Last chance, click.

Kommentarer
Postat av: agnes

JAA! då får du berätta om allt du har varit med om på senaste tiden!!!

2011-10-06 @ 13:42:12
URL: http://pierre.devote.se
Postat av: freja

hej jag har varit där okså.Det var mina poppcorn fast jag är snel och delade dom med dej.Det är väldigt haftit där i usa jag hopas att jag kunde åka till usa non gone vant jag har varit i usa vaje år nestan hahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

och ej det var roligt museumet var coolt jag älskade väldigt fina bilder jag tyker att du och angnes ska burja att ta lekjoner att ta kort jag menar du kanje för står det men mamma sa att vi måste gå på en prumunad med mamma vet du när pappa komer juste du kanje inte läser det här på den här dagen hej då

2011-10-06 @ 23:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0