Donkeys are cuter than horses

Igår var det sjukt roligt/kuligt/läskigt/skrattigt osv. Det läskigaste var labyrinten. Man skulle gå igenom ett circus tält, med claowner. Dom bara sprang imot en och man fick ju panik. Sen så kom man in till ett rum där det var sånna där jättestarka lampor som blinkade så ena sekunden såg man mörkt och andra såg man sjukligt läskiga clowner. Sen var det några små pojkar som skulle visa hur coola dom var, men det slutande med att dom sprang därifrån och ropade efter sin mamma, haha.
Sen idag var jag på The Amish Country. Ni vet dom som lever utan tv, dator,radio, bilar? Jag skulle aldrig, aldrig, aldrig kunna vara Amish. Jag var utan internet i två vecka och blev näsan psykiskt störd.


Is that a donkeeey?



Amish Country.

So yesterday was awesome. The scarriest was the clowns. When a zombie clown is running towards you, you freak out. Just saying. And today my family and I went to the Amish Country. I could never be Amish. I was without internet for two weeks and I almost went mad.

Kommentarer
Postat av: agnes

ahahaha is that a donkeeeeey? du äger

2011-10-17 @ 12:01:03
URL: http://pierre.devote.se
Postat av: Agnes

om jag skulle gå LUB eller inte....JAG SKA DET!!

2011-10-17 @ 16:48:57
URL: http://pierre.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0