Tingeling

Some Pictures from New York City. So I've done a videoblog, but you gys won't enjoy it because it is in swedish... Unless you know Swedish? But I'm assuming you don't.
Hej damer (och herrar?) vet ni jag har gjort en videoblogg! Surprised? Den är lite awkward... Men iallafall jag skulle ladda upp den på Youtube, och sen stod det 100% klar. Så jag tryckte ''Spara ändringar'' och sen gick den inte att se! Jag blev lite förkrossad. Så vet ni hur man gör? Annars får pappa hjälpa mig med det imorgon när han kommer hem imorgon.

Kommentarer
Postat av: Agnes

åh vilken fin bild det var på dej, åh vilken fin bild det var på dej, åh vilken fin bild det var på dej

2011-10-14 @ 18:08:09
URL: http://pierre.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0