THE PRESIDENTS HOUSE

Hade datorn med mig!
Vi kom idag till Washinton DC. Vi har redan sett massa saker, vårt hotell ligger mitt i smeten. Jätte nära The White House. Ovan har ni några bilder. Det var verkligen jättecoolt! Först jag ba: Men hallå jag kan ju bara klättra över staketet, det såg himla simpelt ut. Men sen såg jag alla prickskyttar på taket, massa poliser och sedan fanns det ju massa civila poliser... Så jag ändrade mig.
Det kändes himla coolt att tänka ''Obama sitter i det där huset, bara några meter från mig''. Vi ser på TV nu att dom har en konsert i Vita Huset då massa kändisar uppträder. Skulle gärna vilja vara där, men jag blev inte bjuden. Sad Runa.
Translation: Arrived at Washinton DC today. I've already seen a bunch of stuff, including The White House. It was really cool! It looked really easy to just climb over the fence and knock on the door. But then I noticed the police, every where. So, I changed my mind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0