Svar 1

Vad hade du i dina Cake pops?
Jag hade ingenting i mina cakepops första gånger jag gjorde dom, jag hade bara chokladkaka med chocolate fudge frosting runt.

är skolan dyr i USA?
Jag går på en Public School, som i Sverige så det kostar ingeting. Fast man måste köpa alla böcker, pennor, papper miniräknare och sånt själv. Fast det finns en privat skola nära mig som kostar 50.000 kr per termin. Så vissa skolor är dyra, speciellt collage.


när startar vi matbloggen ?? :D
SNART! Den kommer bli sjukt bra!

planerar du att flytta tbx till sverige ngn gång?
Ja, tyvärr redan i Januari. Om jag inte saknade mina vänner så mycket, skulle jag gärna bo kvar här minst en termin till. Fast jag måste tillbaka till Sverige för att ta nationella proven, annars måste jag gå om nian... 

är skolan lik alla amerikanska filmer/tv serie?
Inte riktigt. Blev lite besviken när ingen började sjunga och dansa värsta coola uppträdandet under lunchen...haha. Men det är mycket som är annorlunda. Men vissa saker är lika. Som att alla cheerleaders har deras cheerleading kläder på sig vissa dagar i veckan, och fotbolls spelarna, jag kan berätta mer om skolan i ett annat inlägg om ni vill??

VART I USA är det ni bor?
Vi bor i Philadephia, Haverford. Det som är bra med det här stället är att det är nära både New York och Washinton DC!

varför flyttade du och din familj till USA? :)
Min pappa fick jobb som proffesor på Haverford Collage. Så då flytta vi hela familjen, fötum min bror han bor kvar där hemma.


Kommentarer
Postat av: En fågel

tycker din vän agnes verkar intressant, berätta om henne!

2011-10-10 @ 16:48:43
Postat av: Jossan

JA!!! berätta gärna mer om skolan! :)

2011-10-10 @ 18:28:17
URL: http://zweete.blogg.se/
Postat av: dolly

berätta mer om skolan:)

2011-10-11 @ 13:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0