SPICY MEATBALL


Hösten har kommit



Hej! Så igår hade jag så sjukt kul. Har ni någonsin velat trasha något hus men ni gör det inte för ni är snälla barn? Jag är ett av dom barnen...Men igår fick jag trasha massa hus med toapapper, gafflar i gräset, shaving creame på bilar, fönster, altaner och massa silly sting, lagligt! Det var hur kul som helst, och vi fick kakor för det! Det kan liksom inte blå så mycket bättre.


Så andledning till att vi fick det är för att det är en tradition i CrossCountry att man ska trasha alla seniors hus, och dom måste städa upp det. Haha, det är ju en win win situation för mig... eftersom jag inte är här som senior. Awesome! Om jag hittar några bilder på facebook så lägger jag ut dom.


So yesteday was so fun! We got to ''decorate'' the seniors in cross countrys houses. And when then said decorate I thought they ment with flowers and balloons, oh how wrong I was. So we tp'd there houses and put shaving creame all over. And as if that wasn't awesome enough, we got cookies for it!



Kommentarer
Postat av: agnes

ojjjjj vilken fin bild runaneely!

2011-10-26 @ 14:22:14
URL: http://pierre.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0