Soft Toffe

Hösten är väldigt fin här.
Hej! Kunde inte logga in på blogg.se igår... mamma jag kommit hem från Sverige så nu har jag kunnat ladda in blider och redigera dom! Snabb update om det senaste två dagarna, torsdag var sista pasta partyt för xc (jag vet, såå coolt med förkortningar) sen igår gick jag med Freja till ''Haunted House'' som college eleverna hade ordnat till barn, fast några av mina vänner (jag jag syftar på er Hanna,Agnes,Amanda och Cajsa) skulle blivit rädd;)
Nu ska jag shoppa på världens bästa mall.
Hi, so fast update about the last two dayss
; so thursthday was the last pastaparty for xc, and yetsterday I went with my sister to the ''Haunted House'' the college kids at haverford had done. Now I'm going to King of Prussia. I promise to post more pictures later. Bye!

Kommentarer
Postat av: agnes

jag skulle helt klart bitat den närmaste personen

2011-10-30 @ 14:34:59
URL: http://pierre.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0