Pretty Little Peculiar Children






Jag har blivit värsta läsnörden medans min vistelse här, har redan läst 14 böcker den här terminen (och det är mycket för mig) men i alla fall så tänkte jag tipsa om några böcker och det första är Pretty Little Liars Serien. Så.Himla.Bra. Är på den åttonde boken nu, och är helt beroende.

Och den andra är Miss Peregrine's Peculiar Children. Jag trodde inte det skulle vara en bok för mig eftersom det är fantasy, men jag tyckte det var skit bra. Och jätte fina (och sjukt läskiga) bilder.


So I've become a real reading nerd, and I just have to give some tips of good books. The first one is Miss Peregrine´s Peculiar Children and the other one is Pretty Little Liars novels. Both of them are really good, you should read them.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0