No HSM här inte.

Eftersom jag aldrig hinner till mitt skåp mellan rasterna så bär jag alla mina saker. Och det gör typ resten av skolan också.
Jag älskar det här, alla snygga folders, color cordination, calenders (och alla har så här ordningsamt och alla använder sina kalendrar...inte bara jag)  Jaa, ni som känner mig vet ju hur jag älskar ordning...he.he.

Fast det här är så mycket smartare än i Sverige, man har en pärm för varje ämne, och man har allting i pärmen så man tappar inte bort något. Mapparna vi får från skolan i Sverige tar jag sönder efter andra dagen...
 


The locker you expect:



The locker you get:

Kommentarer
Postat av: Pig face

It is funny because it is true!

2011-10-13 @ 23:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0