Lincon


More pictures from DC.

Allt rullar på här borta. Börjar gilla stället mer och mer. Snart gillar jag det för mycket. Vilket är synd för jag måste ju lämna det. Ser väldigt mycket fram imot att träffa mina vänner, såklart.

Imorgon ska jag förhoppningsvis anmäla mig till Crosscountry Team. 5km lopp här kommer jag?


Begining to like this place more and more. Which is a shame since I have to leave soon. Though I'm really looking forward to meeting my friends again! Tomorrow I'm hoppfully joining the x-country team. Better late than never, right?

Kommentarer
Postat av: Peennys ♥

Anmäl dig gärna till veckans blogg.

Vinnaren får:

- bild, länk och text om bloggen i ett inlägg

- bildlänk som kommer synas i en vecka



Tillskillnad från andra kör jag en mer seriös "veckans blogg" då jag går igenom alla bidrag och väljer ut den bloggen jag tycker förtjänar att synas lite extra.



Ha en bra dag :)

2011-10-12 @ 14:16:45
URL: http://peennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0