Hon heter inte Gloria på riktigt.


Random bild från arkivet som inte alls hör till inlägget.


Så för några dagar sen när jag satt och åt min lunch i lugn och ro (nej jag skoja bara, det är allt från lungt i matsalen) så sa en tjej vid vårt bord ''Okay, so everyone that wants Gloria out from this table raise their hand'' Och jag ba ''whaaaaaaaaaaaaat?'' Så den här tjejen Gloria har varit snäll mot mig, men tydligen alla andra ogillar henne. Så dom hade sagt några gånger att hon var dryg och så men att dom skulle säga att hon inte fick sitta med oss var ju lite...extremt...right?


Så alla förutom två personer och jag räckte upp handen. Så hon ba '' Okay then, it's final I'l tell her she can't sit here anymore'' Så jag sa till henne att jag tyckte att det var väldigt elakt och att jag inte var med på det. Och efter ett tag så tyckte de flesta att det var lite väl mycket att ''Kick her out'' som tur. Sen kom Gloria och inget sa något, thank god. 


Men liksom det här var en liten annorlunda upplevelse, att rösta ut någon från bordet! Det är ju sjukt.


Kommentarer
Postat av: Astrid

Sjukt! Tur att det inte var "Runa"...

2011-10-19 @ 09:02:41
Postat av: Clara

Your about to become a real american... ;D



Det känns som om sånt bara händer i film... Tydligen inte

2011-10-20 @ 17:45:29
URL: http://claramec.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0