Fun Run



My team.

Hej! Så igår var sista dagen på crosscountry, sad I know. Jag blev ju med så sent så jag var bara med i två veckor, men jag träffade jättetrevliga personer. Jag ska nog börja indoor track nu istället. Sista dagen hade vi ''The Fun Run'' vilket var som olika tävlingar, och vi skulle klä ut oss som djur(som jag helt hade missat, så som tur hade Keilty med sig kaninöron) Och killarna gick verkligen helt ut, åtminstone the seniors, dom hade en kokostym, kattkostym och en kyckling kostym.

Some other costumes...


Christmas

Guys&Girls

White Trash

So yesteday was the last crosscountry training, I was only in cross country a very short time since I joined so late, but it was really fun while it lasted, and I got to meet a lot of new and nice people. The last day of crosscountry we hade ''The Fun Run'' which basically was just a bunch of games and stuff, and we where supposed to dress up. You can see some costumes above (I hope you guys on the pictures don't mind that I took these from facebook....)

Kommentarer
Postat av: agnes

vad bucklig den där killen på sista bildern var.

2011-10-26 @ 14:20:56
URL: http://pierre.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0