Nosies Off

Hejsan!

Igår gick jag och såg The Highschool Play som hette Noises Off. Det var en play in a play, lite inception nästan.  Jag gick tillsammans med tjejen från min Spanksa klass som heter Caroline och henne lillebror, fast han var inte så liten han är lika gammal som mig. Ingen annan jag kände ville gå på och se så jag blev asglad när Caroline bjöd in mig.
Nu till själva föresställningen. Jag tyckte det var asbra, alla hade brittiska accentes och jag tyckte dom som spelade var värsta proffessionella. Och för att inte snacka om deras scenofragi. Det fanns två våningar, och sen efter första akten så vände dom på den och vipps blev det en annan miljö.

Här skulle det nu finnas bilder sag tog igår men jag måste rusa! Lägger in bilder när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: VEM?

Hej :) Följa varandra via bloglovin? Följ mig http://www.bloglovin.com/en/blog/3051244/tinanjse där så börjar jag följa dig direkt! :)

2011-11-20 @ 18:57:15
URL: http://tinanj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0