Skittles

Mitt lilla attempt att dressa upp mig inför Halloween. (p.s jag vet att jag har sjukt ludna öron, det är det cajsa typ tycker om mest om mig, och det var därför jag fick heta trollungen på dagis, medans andra fick heta blomman och solstrålen...)

Candy ♥

Hej!
Så midterms imorgon (stort prov) har pluggat och städat hela dagen typ. Inte så intressant. Jag har också hälsat på grandma som ligger på sjukhus, hon ramlade ner för trappan, stackar grandma.
Men imorgon blir det jättekul för Andrea och Kyle kommer! Wohoo. Nu äter jag högar med godis från Halloween..lycka.
So basically I've just studied tonight for my Sience Midterms tomorrow. An eaten the Halloween candy. Tomorrow Andrea and Kyle are coming, awesome! Can't wait.

Kommentarer
Postat av: cajsa

min lilla trollunge<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-11-03 @ 12:29:45
URL: http://cajsagider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0