PEPP

Hela veckan har det varit massa roliga dagar för att peppa up  sig inför homecoming som är ikväll! Asså det känns helt sjukt att få va med om en riktigt Homecoming, sånt händer ju bara i filmer.
Idag 4th block istället för lektion så gick alla elever till idrottsalen där det var pepp rally! Man skulle vara peppad (obviously) och alla cheerleaders uppträde, dansarna, alla som fick priser i olika sporter ropades upp och the band spelade, och vi sjöng the national anthem osv. Jag tyckte det var jättecoolt!


Jag tog faktiskt med kameran så ni skulle få se men bilderna blev superdåliga men hoppas det duger!


Cheerleaders (''Fords'' det är vi)
Football Players

Dancers


Jag filmade också in cheerleadersarna, jag tyckte dom var sjukt bra!

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Du har en trevlig blogg du :P

2011-11-24 @ 17:49:51
URL: http://modegrabben.webblogg.se/
Postat av: agnes

som en dröm

2011-11-24 @ 20:49:15
URL: http://pierre.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0