SORRY I COULDN'T UPLOAD A PICTURE

Skulle publicerats igår

Tiden bara flög förbi i onsdags och torsdag så tid att blogga hade jag minsann inte. I onsdags gick jag hem till Agnes och åt och sedan hade vi dans och efter dansen var det läxor på schemat. Och i torsdags var jag med i blodomloppet. Det var faktiskt kul speciellt picknicken. Och jag är ganska stolt för jag sprang 4 minuter bättre i år än förra året! Men nu är det fredagen, jag har på mig min onepiece myser framför tvn och har ätit mig mätt på hemmagjord pizza, så allt är fin fint!

 

This entry was supposed to be uploaded yesterday:

Translation: Time just flew by on Wednesday and Thursday so I didn't have anytime to write in my blog. Wednesday I went over to Agnes' after school and ate and then we went to dance practice; then it was right back home to study. Thursday after school I ran in the Blodomloppet (5k race). It was really fun, especially the picnic afterwards. And I am pretty proud, I ran 4 min faster this year than last year! But now it is Friday and I am in my onepiece and have settled down in front of the TV, my stomache full of home made pizza; Live is good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0