WHAAT!?

Har jag lagt ut denna bild förut? Jag ett antal år sedan i Florida.
Detta inlägg skulle publicerats igår!

Söndag. Efter två års velande fram och tillbaka har jag valt ut en tapet som min morbror satte upp i mitt nya rum idag. Himlarns vad fint, alla kanske inte tycker den är fin, men den passar verkligen mig! Annars är det läxor och träning som dagen har bestått av, och årets första cykeltur (..jag är lite sen...)

This entry was suposed to be published yesterday!

Translation: After two years of not beeing able to deside what wallpaper I want to my new room, I've finally made a decision. And it looks awesome! I will show you a picture when my room is all done! Otherwise I've done some homework and been to track and field today. Oh, I went on my first bike ride for the year!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0