WORKING 9-5

                  


Hola Amigos! Har inte varit närvarande på bloggen i två dagar. Jag har haft fullt upp och helt enkelt inte hunnit. Jag har fortfarande massa saker som jag måste kryssa av från ''the to do list''. Nu är jag helt slut i hela kroppen efter både ''jobbet'' träningen och städandet.

Idag var sista dagen av praoen, vilket är lite tråkigt eftersom jag tyckte det var väldigt roligt att prata på Bistro le Garage. Och så fick jag en present att jag och en vän får äta gratis när vi vill, så himla snällt av dem!

Nu: Sängen

Translation: Sorry for the lousy update, but I have been kind of busy.  Today was my last workday, which I think is really sad because it was so fun working at the restaurant. I got a gift from the owner because I had worked well this week, the gift was that one of my friends and I get to eat a free dinner there when ever we want! I thought that was very nice of them!


















Kommentarer
Postat av: bella

fin blogg!

2011-03-26 @ 15:42:50
URL: http://bellaabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0