SINGLE GIRLS


Hej! Kom hem för ett par timmar sedan efter min andra dag på ''jobbet''. Det är väldigt roligt att praoa på en restaurang för det finns mycket att göra. Jag får t.e.x göra sallad, servera gäster, ta bort disk, gör typ 40 liter saft, se till så att ser snyggt ut, torka bord, göra créme brulé,  prata med gästerna sortera saker och massa mer. Det är mycket roligare än det låter. Det var väldigt nervöst första gången jag skulle servera gäster! Jag var så himla rädd att jag skulle tappa allt, men som tur gjorde jag inte det. Imorgon är det ca 60-70 gäster som bokat plats så då kommer jag ha mycket att stå i! Justja, vi får inte glömma bort det bästa, jag får äta sjukt god mat! ;)

Translation: Hi! I came a while ago from my second day on the "job". It is a lot of fun to work in a restaurant because there is so much to do. For example, I have made sallads, served customers, bussed tables, made 40 liters of juice from concentrate, cleaned and tidied up, and made créme brulé. I was a little nervous the first time I had to serve customers! I was scared that I would drop everything, but fortunately I didn't. Tomorrow we have about 60-70 lunch reservations so it is going to be really busy. And let's not forget the best part of all, I get to eat a lot of great food!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0