Praktik arbetsplats orientering


Min pappa och Tor är med på deras hemsida. Jag satt mitte i mot dem, fast det syns
inte på bild ;) Bild Källa

Imorgon början prao veckan för oss. Jag är väldigt peppad men ändå lite nervös. Jag sak praoa på en jätte fin restaurang som heter Bistro le Garage, min granne Peter är äger stället. Det ska bli väldigt kul tror jag och imorgon så år jag sovmorgon till klockan 10.00 ! Bra start på veckan!

Translation: Tomorrow I begin my week of testing how it is to work a real job that we do for school. I'm really excited (and a little bit nervous!). I am going to be working at a super nice restaurant called The Garage Bistro which our neighbor Peter owns. It is going to be a lot of fun and I get to sleep in tomorrow unitl 10! What a great start to a new week!

Kommentarer
Postat av: Amanda u know

Tjena runis! hoppas du hade det bra på praoen today! Jag kom just på att jag har ju bakgrunden med fyra solglasögon på! JUST SO U KNOW

2011-03-21 @ 21:56:15
URL: http://wisselpipan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0