PHILLY




Bilder från Google

Som många av er redan vet så ska jag flytta till USA nästa termin, och nyss så fick jag reda på att pappa fick jobbet i Philadephia. Först ville jag inte flytta dit, fast nu vill jag det. Det ligger nämligen 1 timme från New York City så vi kommer fara dig ganska många gånger under hösten. Plus att nu så betalar pappa nya jobb resan dit och boendet medans vi är där, och det finns bättre skolor där så jag tror det kommer bli bra. Vi kommer ju dock vara i Florida mycket också.

Translation: This fall I'm moving to the states, and I just got the news that we are moving to Philadelphia :)

Kommentarer
Postat av: linh to phuong

wow vad coolt det kommer bli för dig då!

2011-03-29 @ 16:16:58
URL: http://madebylinh.blogg.se/
Postat av: Malin

Kul med flytt! Philadelphia ar en trevlig stad ocksa! NY ar saklart pa en helt egen niva men det ar inget fel pa Philadelphia! :)

2011-04-06 @ 23:44:26
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0