FRIDAY

         



Fredag! Gud så skönt! Och förlåt för den usla uppdateringen igår, men jag var tvungen att plugga till spanskaprovet vi hade idag. Nu ska jag ta och trycka i mig B&J. Det finns två nya smaker. Jag tyckte båda var väldigt goda (som alltid) men Nordic Water Peace var snäppet godare.  Ett till inlägg kommer senare ikväll.

Translation: Friday! Sorry for the lausy update yesterday but I had to study for my spanish test I had today. But now it is gonna be better update from now on, infact I will post another entry later tonight. Here in Sweden two new B&J tastes have been introduced. I thought booth tastes were good, but Nordic Water Peace was a little tastier :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0