CRAWLING



Igår när jag letade efter Sims 3 i bokhyllan hittade jag en gansak rolig sak. Nämligen en ram med en artikel i. Denna artikel handlar om min pappa och hans kompis Dean när dom gick i 8:an. Vad gjorde att dem hamnade i tidningen? Jo det skulle slå världs rekord i att krypa. Haha, vart fick dom den idén ifrån var min första tanke. I artikel står det att dem var tvunga att sluta krypa efter 4.5 miles ( 7.2 mil ) för att det fick svåra skador på händer och knän.

Jag kanske borde göra detta till en familje tradition och försöka slå världs rekordet i att krypa?

Translation: Yesterday I found a interesting picture of my dad and his friends Dean. It was a long time ago when they went in about 8th grade. It was from the newspaper and was about how they were going to make a new world record in crawling. This was the text below the picture '' A WORLD RECORD in crawling was the goal last week of Wauwatosas Dean Mabie (at left) and Greg Neely. Hoping to crawl 13 miles to beat the current record, the two were forced to stop after 4.5 miles because of severe blisters on their hands and knees''

 

Maybe i should try to break the record in crawling to and make it a family tradition! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0