SMILLA

Johannes söta hund Smilla vi tog hand om idag!
Idag var sista dagen på ''Tema veckan'' och sista dagen innan Norrbyskär. Jag kanske inte har sagt det men jag ska på konfirmationsläger i 2 veckor, och det startar imorgon. Dock kommer jag komma hem 2 dagar så vi inte missar skolavslutningen. Under dessa dagar jag är borta har jag gjort några tidsinställda inlägg, det är mest bara bilder men och en present jag ännu inte visat från USA!
Så om ni inte redan gör det så kan ni följa mig via bloglovin (tryck här) så ni kan se när det tidsinställda inläggen poppar upp!
Translation:Today we got to take care of Johannes' cute little dog Smilla! I don't remember if I mentioned this but I am going to Confirmation camp for 2 weeks starting tomorrow. But I will be back in Umeå 2 days next week for the end of school ceremonies. While I am gone I have prepared some pretimed messages to appear here, mostly pictures, including a picture of a present from the US that I haven't shown yet.

So if you don't already do it, you can follow me from bloglovin (click the link in the Swedish text) so you can see when my new messages appear!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0