PANG

'
Hej nu är jag hemma från Norrbyskär för skolavslutnings paus. Åker tillbaka imorgon.
Idag var sista dagen av skolan för denna termin Sista dagen som man går i 8:an. Det har gått så himla fort! Efter skolan for jag till Sandra ett tag med några brudar och sedan åt jag lunch på Sagami med familjen. Nu har jag läst igenom alla 200 blogg inlägg jag missat, tog sin lilla tid...
Translation: Hi, now I'm home for my school graduation break from my confirmationcamp.

Today was the last day as an 8th grader. The time has gone so fast! After school a couple of girls and I went to Sandras and after a while I went to a sushi restaurant with my family. Now I have read all my 200 missed blog updates, it took a while...

Kommentarer
Postat av: Fanny :]

Hahah metall på första bilden :D

2011-06-15 @ 15:47:18
URL: http://fannykapstad.blogg.se/
Postat av: Majsan

Snygg dubbelhaka på mig..... ;)

2011-06-15 @ 15:59:08
Postat av: Astrid

Kände att någon saknades på gruppbilden D:

2011-06-15 @ 17:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0