I LIKE BIG...

5.30 pm
Hej! Igår var det hur roligt/kuligt/awesome som helst! Jag och det sju brudarna på bilden ovan träffades vid  älven och grillade korv och marshmellows. Sedan pratade vi i flera timmar, det var jätte mysigt!
Fast juste min sko började brinna. Alltså det började brinna i skosulan. Det var helt random, jag kände att det luktade plast och att min for blev super varm. Så jag tog av mig skon (lite panikslagen, hehe) och stoppade hela skon i älven.
10.56 pm
Translation: Had an extremely awesome evening/night yesterday with some of my friends. We grilled marshmellows and hotdogs. Oh, and my she started burning a bit, but I just through it in the water :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0