GRYM

Hej! Förra veckan berättade jag aldrig vart jag åkte, dum som jag är. Jag var i Sundsvall och var på Sundsvallgatufest. På dagen åkte jag, Cajsa och Amanda ut till min morbrors stuga där vi åkte fyrhjuling, åkte båt jätte superduper fort, åt och badade. På kvällen åkte vi in  till själva festivalen där vi träffade Agnes. Det var verkligen hur roligt som helst. Vi såg Movits, Oscar Linnros, Håkan Hällström och Timbuktu. Awesome helg!




Translation: Hi! Silly me, last week I never said where I was! I was in Sundsvall and was at their Street Festival. During the day Cajsa, Amanda and I went to my uncle's cabin where we got to drive his ATV, ride in his boat super fast, swim and eat lunch. In the evening we went to the festival where we met up with Agnes. It was a blast! We saw Movits, Oscar Linnros, Håkan Hellström and Timbuktu. Awesome weekend!

Kommentarer
Postat av: cajsa

en fartfylld och en MYCKET bra dag!

2011-07-17 @ 20:38:31
URL: http://cajsagider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0