FINALLY

Har precis kommit hem från middag hos grannen. Har ätit så mycket mat så jag tror jag kommer spricka (...bokstavligen talat). Btw så var Anja Persson hemma hos dem idag och åt lunch... Tycker det är himla coolt varje gång jag ser henne på våran uppfart. Vad har jag annars gjort idag då?
Jag har varit på stranden med Agnes och Cajsa OCH jag har jag efter flera år (3år för att vara exakt) av velande fram och tillbaka äntligen blivit klart med mitt nya rum. Och det blev perfekt!


Translation: I just arrived home from dinners at my neighbour. I'm so full I think I'm gonna explode. What else have I done today? Well I went to the beach with Agnes and Cajsa and after many years of not beeing able to decide I have finally finished renovating my room... and it turned out perfect!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Runa jag måste hem till ditt rum nu eller nu !

2011-07-24 @ 12:08:44
Postat av: runatuna.blogg.se

JAG TROR ATT DET VAR GOT

2011-07-24 @ 17:48:37
URL: http://runatuna.blogg.se/
Postat av: freja

det var got

2011-07-24 @ 17:56:56
URL: http://runatuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0