PAINFUL



Bild från idag efter jag tagit hål i ena örat. Var galet nervös.

Hej!

Jag har inte kunnat uppdatera på hela dagen eftersom jag varit lite upptagen. Dagen började med att jag och Amanda skulle ta hål i öronen. Vi gick till Clip shop och fick tid där kl. 14.00. När ja satt i stolen var jag himla nervös! Usch och fy... Men nu är det över ( tack o lov ) Alla säger att det inte känns alls, men jag tyckte det kändes himla mycket. Men det gick bra ändå. Sedan for vi till Agda.

p.s nu måste jag bara vänta 6 veckor innan jag får ha vilka örhängen som helst i! yeey!

Kommentarer
Postat av: sandra h ^^

Grattis ^^

Jag tyckte det gjorde väldigt ont, men jag är extremt känslig. Fast den sista gången jag gjorde det så var det inte alls särskilt farligt. :)

2011-01-06 @ 11:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0