SH= SKRATTA HÖGT

Här får ni en halvful bild på mig och en tumme upp! Enjoy!
Jag har en ganska dålig ursäkt varför jag inte har uppdaterat på hela dagen även fast vi slutade kl. 11.00 ( Halvdag + sovmorgon = i mitt hjärta hela livet ut! ) Eller ja, den första ursäkten är ganska bra; Jag lämnade ett paket på sjukhuset hos vår lärare som har fått hjärtfel. Sedan var jag Amanda och Agnes och chillade. Den andra ursäkten; Jag har städat. Men om vi ska se det lite positivt så blev det rent hemma ( yay!? ) Nu ska jag se en ''desperata huvafruar''!

Kommentarer
Postat av: 美杏花ちゃん - BiancaChan

Yay för desperata huafruar~ ^-^

2011-02-03 @ 21:16:46
URL: http://biancaselin.blogg.se/
Postat av: agnes

halvful bild? pessimisten därå, halvsnygg kan den väl vara!

2011-02-03 @ 21:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0