OMSTART




Orsakten till den fruktansvärt låga uppdatering är läxor. Tyvärr så prioriterar jag skolan först. Och eftersom jag bokstavligen har haft redovisningar prov och läxor på hög så har jag inte haft tid till bloggandet. I förrgår var jag uppe till midnatt och skrev klart det sista på min engelska redovisning ''Australian Sea animals'' Men dom där 8A4 satt bra det.

Men i veckan har jag det ganska lungt. Nästan inga läxor därimot har jag fiolträningar lite nu och då. Men jag lovar att uppdatera minst en gång per dag denna vecka!

Translate: Sorry for the lousy update. I have had homework, after homework after homework... But now finally I have time for my blog! I promise to update at least once a day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0