MY WORKPLACE




Nu sitter jag och pluggar inför mina två prov jag har imorgon. Längtar inte kan jag ju påstå redan nu. Därimot längtar jag tills imorgon eftermiddag för då har jag jazz! Jag hade Modernt igår med Cajsa Amanda och Agnes, det var super kul! Fast... det gick lite snett när vi skulle lyfta varann...

Translate: Doing all my homework now and preparing for my two tests I have tomorrow... Not looking forward to it at all. But after school I have dance and that I'm really looking forward to!

I had my first dance class yesterday with Cajsa, Agnes and Amanda. It was so much fun! But when we were supposed to lift each other we failed...a lot...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0