JAG VILL OCKSÅ, OCH JAG SKA

 



HEJ. Inte runa här utan hennes samvete som börjar på A och slutar på gnes. Runa har nyss berättat att hon ska bo i sin lägenhet i Florida nästa termin och då ska jag minsann hälsa på henne! Vi har bestämt vad vi ska göra och det är allt ifrån att åka till Harry Potter landet(ett måste!!!), köpa converse, gå på stranden och bada i turkost hav eller bara vräka i oss kakor som man köper som slice. PLUS att jag ska dit på halloween och då kommer vi minsann klä ut oss så fult vi kan och trick or treata, vad gör man liksom inte för att få amerikansk godis!


Kommentarer
Postat av: cajsa

UPPDATERA KVINNA!

2011-02-03 @ 18:00:32
URL: http://cajsagider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0