DRYG

En till sköldpadsbild på sköldis som Agnes tagit.
Jag som trodde denna dag skulle vara fantastisk, med tanke på att vi slutade kl. 11.25. Sedan åt jag lunch på Subway vilket var kung. Men vad hände sedan? Jo vi skulle köpa blommor till vår lärare som ligger på akuten, men dom på buketten sa att man inte får ha blommor på sjukhusen p.g.a folk som är allergiska. Så då begav jag och Cajsa oss till Amanda där vi skulle göra ett kort och sedan lämna det på sjukhuset. Men Amanda hade inte papper/ inte tid så då var jag tvungen att gå till stan igen och sedan ta bussen hem. Då inser jag att jag inte har någon nyckel ( typiskt ) Men det löser sig för jag gick om hämtade min systers nyckel som hon hade på sin skola. Och nu sitter jag här och inser att i två timmar jag jag gjort inget annant än att gå, prata och åka buss. och nu när jag äntligen har kommit hem så ska jag sätta mig och ta hand om den stora högen läxor. Och sedan kanske den stora högen kläder...
P.S Om någon annan vill gå och lämna kortet på sjukhuset får ni gärna det imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmmm... jag erbjuder Agnes och Maja som ändå ska dit! :D

2011-02-02 @ 14:35:22
Postat av: agnes de pie

nja tveksamt du lilla anonyma personen! vi ska typ til cancersaken men våra föräldrar, jättekul

2011-02-02 @ 20:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0