SKILLNAD #?

Min cafeteria.

Min sallad.

 

En stor skillnad är ju maten. Först och främst får man ju inte gratis mat som i Sverige. Om man vill ha skolans mat så får man köpa, eller så tar man med sig en lunchbox.


För det mesta tar jag alltid med mig eget, men jag har köpt ett par gånger också. Det här brukar jag ta:

Vatten eller Tranbärsjuice
En macka (kalkon, vanlig skinka, salami med mozarella, pesto, spicky chicken osv) eller en ceasar sallad.
Cheddar Ost 
Grönsaker (gurka,tomat och paprika) 

Sen ibland har jag lite andra grejer såklart men detta är standars.


To be continued...


Kommentarer
Postat av: agnes

ÅH vad gott jag blir sjukt avenwsjuk suktar efter maten ÅÅÅÅHÅ

/agnes maja

2011-12-13 @ 10:42:12
URL: http://pierre.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0