MOMA

Pictires from Moma museum
Yet another week has past, extreamly fast. Now I only have a week and a half left, in Sweden I would be soo excited but know it feels a little sad to leave Haverford.  Though I miss all my friends alot.
Idag ska det vara en heldag av shopping! Love it.
Igår under vår spanska lektions så började jag och Caroline skratta sjukt mycket, (fett pinsamt för alla kollade på oss) ni vet när man bara inte kan sluta men det är helt fel tid att skratta? Jag började känna symphati för Amanda då för hon brukar skratta så sjukt mycket så hon blev utsläng från lektionen en gång.

Kommentarer
Postat av: Runa

Hej runa. Alltså, du ska bara veta vad som hände. Jag läste Keelas.se blogg och då såg jag din bild på pepparkakshuset, och sedan så såg jag din blogg adress och jag bah" Men shit, runa tuna kallas jag också.! & hon heter Runa, herregud! Har aldrig träffat någon som heter det förut." sedan så kollade jag in här ju. Och så läser jag och då ser jag att du bor i USA!! Jag blev helt chockad, för jag BOR OCKSÅ I USA!! herrre min guud. Jag trodde att jag skulle dö. Serriöst. Men jag går inte på high school, jag går i middle school. Hehe, 7th grade. Jag skakar! Men vad trevligt, vad glad jag blir. Känns som vi är nära på att bli tvillingar. Lässkiggtt, men ville bara berätta det, tjoflöjt (:

2011-12-13 @ 02:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0