it's a dream come true

Times Square 
'
Empirestate building. Där träffade jag Amanda prick 12.
Vi var inne på Macys (the worlds largest store). Vi testade de högsta klackarna vi kunde hitta, testade dem och konstaterade att det var nästintill omöjliga att gå i. När vi kom ut på gatan såg vi en ung kvinna med samma skor vi testade. Applåder till henne.
Vi åt mexikansk. Trodde Amanda skulle dö av den starka måltiden. (Hon gjorde inte det som tur var)
Amanda frågade om vägen.
Folk.
Vi gick in i många butiker. Bland annat denna.
Amanda hade med sig en ''Va synd att du flyttat och grattis på födelsedagen''- present från henne och Agnes. Och oj oj oj vad glad jag blev när jag såg vad som låg i.. ni får se sen!
Vi insåg att vi var i New York efter ett tag och blev häpna/sjukt glada/ över exalterade osv.
Amandas first time att Starbucks.
Det vi beställde, som jag alltid beställer i princip, och som ni MÅSTE beställa: Choclaty Chip Frappacino och cakepops. Cakepops är något jag ska berätta om i ett annat inlägg.
Shopping och osthuset. Tog lång tid innan vi fick en bra bild för folk gick förbi hela tiden, men på den positiva sidan så fick vi bilder på andra främmande människor. Men nu när jag tänker på det så kanske det inte var så jätte positivt. Mer neutralt.

Allt i ett. Subway, Dunkin Donuts och Baskin Robins. Amandas kommentar ''Kan det bli fetare?''

Här damer och herrar har ni lite bilder och text om i förrgår. Det var verkligen jätte roligt och oförglömligt. Fast både jag och Amanda sa att detta var inte sista gången vi skulle vara med varandra i New York.

Kommentarer
Postat av: agnes

gud vad roligt!!!!!!!

2011-09-01 @ 19:16:47
URL: http://pierre.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0