Frånvarande

Försökte hitta en passande bild till detta inlägg. Hittade ingen som direkt ''passade'' men istället får ni en bild på Hanna och ett citat.


Man skulle ju kunna tro att man borde blogga mer för det är sommarlov och man har all tid i världen. Men icke, jag har varit för upptagen med att göra allt sommar erbjuder. Bad, bak, träning, sovmorgon (osv) men framför allt har jag varit med vänner, hela tiden. Jag far ju snart. Så man får passa på. Jag har massor av bilder, så jag kommer ladda upp dem i andra inlägg.

Vissa har undrat om jag ska fortsätta blogga från USA. Och svaret är ja. Jag kan garantera er att i USA kommer bloggningen vara bättre.
Nu ska jag äta lunch på stan med A&A. Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0