Alive

Hej!

Som många har hört är det ju en orkan här USA. Men ni kan vara lugna, jag lever...än så länge....  Orkanen (eller hurrikanen som Agnes säger) kommer inte åka precis vart jag bor. Så det som händer för oss är ''bara'' storm. Det farligaste som kan hända är att träden faller ner på ett hus, och tyvärr har vi många träd på vår gård eller översvämmning. I vår källare ligger det redan vatten på golvet så det kommer säkerna vara som en pool.

Och tyvärr får jag inget internet förens på torsdag... så nu sitter jag på Starbucks igen. Ska komma hit så mycket jag kan.


Btw jag var i NY igår och det var helt sjukt. Mer om det senare. 

Orkadade ni läsa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0