VAD?



På senaste tiden känns det som att jag bara skrivit massa tråkiga saker. Så kommentera nu och säg vad ni vill läsa! Det måste ju vara kul för er, ge mig lite inspiration. Kommentera gärna anonymt om ni inte vill skriva namn, det spelar ingen roll. Vill ni jag ska skriva mer om bakning, nyheter, mina åsikter, hiss&diss, mode, vardag, resor? Har ni andra alternativ? Jag ser ju hur mycket läsare jag har, så om ni vill kommentera gärna! Tack!

Translation: What do you guys want me to write more about? Comment and tell me please :)

Kommentarer
Postat av: Clara

Hiss och diss och gärna ge ut recept på det du bakar ser jättegott ut!

2011-04-04 @ 20:52:54
URL: http://claramec.devote.se
Postat av: Chiaki

Jag tycker också att du ska lägga ut recept på de du bakar! Du älskar ju att baka och jag älskar att äta det du har bakat heheh XD Eller så bakar jag det själv om jag har receptet? ;D Ge tips i vardagen!

2011-04-05 @ 08:48:03
URL: http://stiftpennan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0