SAMMANFATTNING






Hej! Dagen började med att jag vaknade klockan nio på morgonen efter att ha kommit hem klockan två från Umeå Open ( som förövrigt var hur bra som helst, Håkan och Daniel var jätte bra och folket jag gick med var underbara som vanligt! ) Andledningen till att vakna så tidigt? Jo jag var funktionär på Frejas friidrotts tävling, efter det så for jag och chillade hos Cajsa och kollade film, åt kladdkaka och myste i min Onepiece. Nej ursäkta jag menar att Cajsa myst i min Onepiece, hon ville inte lämna tillbaka den sedan, typical! Och andledningen till dålig bloggning i veckan? Läxor plus att jag inte gjort någon speciellt värt att skriva om. Peace Out!

Translation: Yesterday was AWESOME! Agnes, Cajsa and I went to Umeå Open which is a big music festival and some of Swedens best artist came and preformed. Anyways, I came home around 2am. And today I went to Cajsas and watched a movie, ate chocolate cake ( YUM! ) and just chilled! And if you guys wonderd why I haven't updated so much this week is beacause I've had so much homework :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0