EXTRA ORDINARY



Idag har jag tränat och övat lite inför mitt musikprov jag har imorgon. Annars har jag inte gjort så mycket speciellt. På skolan därimot på rasten satt vi ute och njöt i solen, även om det kanske inte var så varmt ute så satt alla nära varandra så vi behöll värmen. Och för någon underlig andledning så älskar jag när Agnes skriker (hon skriker åt allt, myror, maskar, gräs, folk som säger bu... you get it). Agnes om det ser det här, skrik mycket imorgon så får vi alla får oss ett gott skratt!

Nu får ni kolla på en till stopmotion film. Inte lika bra kanske men fortfarande roligt. Enjoy!

Translation: Today I have been to track practice and also studied for my music test which we have tomorrow. Otherwise, I haven't done so much today. At school during recess we sat outside and enjoyed the sun even though it wasn't so warm, but we sat close to each other to keep warm. And for some strange reason I love it when Agnes screams (which is a lot, ants, worms, grass, people who say "boo" . . .you get it). Agnes, if you see this, scream a lot tomorrow so we others can have a good laugh!

Now you can check out a stop motion film we made. Not so great maybe, but still fun. Enjoy!

Kommentarer
Postat av: agnes

jag skriker om vi sitter på gräset!

2011-04-27 @ 22:43:13
URL: http://pierre.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0