EVENING SUSHI




Bilder tagna av mig, och Agnes.
Bilder från i Torsdags när jag åt middag i parken med Amanda och Agnes.
Hej! Idag har jag varit och kollat på min kusin när han spelade fotboll. Han och hans lag har åkt från Sundsvall för en tunering här i Umeå . Jag var också en snabbis på stan, städat min walk in closet (väl behövligt!) och nu ska jag göra mig redo för middag på Bistro le Garage med familj och släkt. See you latero!
Translation:

What I've done today:  Hi! My cusins soccerteam and his family from Sundsvall has come here to Umeå for a soccertournament, so today I watched one of his games and I've also clean my walk in closet (abput time!) and know I'm gonna get ready to go to a restaurant with the family. See you latero!


Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom



Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg så passa på att gå in och kolla:)

Du hittar tävlingarna högst upp i vänsterspalten:)

Finns även en dagens bloggtävling där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika besökare dagen:)

http://www.domkallarmighannes.com/2011/05/helgens-blogg.html

2011-05-02 @ 20:23:25
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0