DON'T LOOK IF YOU DON'T LIKE BLOOD



jag skulle lagt ut en bild på Agnes men jag tror inte hon vill att någon någonsin ska se dem igen, hehe!

Igår så gick jag och Cajsa och käkade på Subway, sedan gick vi på en liten promenix (och tog några av korten över) och efter det gick vi hem till Cajsa, där vi också var med Agnes. Vi såg på film, tog några av världens fulaste kort, åt, snacka, skratta så magen gjorde ont (sorry Cajsa) Och för första gånger fick jag testa dem där jätte roliga tandtrådsgrejena, haha det förgyllde min dag! Men det slutade lite tragiskt, jag lärde mig att inte argumentera mot Agnes... Hehe... Men det var super trevigt som alltid!

Translation: Had an awesome day yesterday with Cajsa and Agnes. The spring is so lovley, it is warm (at least warmer then the winter) and it's light out until 8pm! It ended a little tradical though, let's just say like this; Don't mess with Agnes. Haha! :)

Kommentarer
Postat av: freja

MMM sabwej jam jam jam jam jam jam jam jam jamjam jam jam jam.Runa varför blöder du näs blod.

2011-04-18 @ 17:32:19
URL: http://runatuna.blogg.se/
Postat av: Olivia

ÄLSKAR din jacka! Vart kommer den ifrån? Förresten, Glad Påsk! (;

2011-04-23 @ 16:55:25
URL: http://lipstick.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0