WOW

                      







Jeanskläning jag fick från Gabbi!
Awesome knästrumpor (!) från familjen.


Idag hade jag min födelsedags middag. Jag fick några presenter!
Plaggen ovanför. Sedan fick jag ett Mickey Mouse sett medd sudd,pennor och grejs,en jätte fin ram och ett mini stativ! Och i Tisdags fick jag min kära ryggsäck, och imoron kommer jag få min sista present!

Iår blev firandet av min födelsedag väldig utspridd!

Tisdags: God middag,god glass, gott sälskap och en present!
Lördag: Födelsedags middag och paket. Och efterrätt.
Söndag: Födelsedags Middag och födelsedags fika, sista present!

Laddar upp resten av presenterna senare!



 

Kommentarer
Postat av: wisselpipan :)<3

finns bara ett ord! AWESOME!

2010-09-11 @ 21:57:39
URL: http://wisselpipan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0